سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که حکمتی را نشر داد، با آن یاد می شود [امام علی علیه السلام]

بیا تو همه چی داریم

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ

کار ما شاید این است

که در افسن گل سرخ شناور باشیم

 

 

پشت دانایی اردو بزنیم

دست در جذبه ی یک فرد بشوییم و سر خوان برویم

صبح ها وقتی خورشید در می آید متولد بشویم

هیجان ها را پرواز دهیم

روی ادراک فضا،رنگ، صدا، پنجره گل نم بزنیم

آسمان را بنشانیم میان دو هجای هستی

ریه ها را از ابدیت پرو خالی بکنیم

 

 

 

بار دانش را از دوش پرستو به زمین بگذاریم

نام را باز ستانیم از ابر

از چنار از پشه از تابستان

روی پای تر باران به بلندای محبت برویم

در به روی بشرو نور و گیاه و حشره باز کنیم

 

 

کار ما شاید این است

که میان گل نیلوفر و قرن

پی آواز حقیقت بدویم

 

 




آرزو ::: پنج شنبه 87/7/18::: ساعت 7:54 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2039
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
آرزو
سلام این وبلاگ متعلق به همه ی شماست شما می تونید از طریق قسمت نظرات یا آیدی به من خبر بدهید که دوست دارید در وبلاگ چه چیزهایی نمایش داده بشه در ضمن من یه بلاگفا هم دارم حتما به من سر بزنید
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<